بازی های کامپیوتری

ساخت وبلاگ
«پوکمون» ما را هم به بازی می‌گیرد؟/ شروط ایران برای عرضه رسمی بازی

محصول تازه کمپانی بازی‌سازی نینتندو در کمتر از دو هفته از آغاز عرضه رسمی، گیمرهای بسیاری در کشورهای مختلف را مسحور خود کرده است؛ موج «پوکمون» ایران را هم در برخواهد گرفت؟ تام کوری جوان ۲۴ ساله زلاندنویی تا همین چند روز پیش تنها یک کارمند ساده بود و حالا به واسطه یک «تصمیم عجیب» تبدیل به تیتر رسانه‌ها شده است.


[عکس: zVzj7.jpg]

جوانی که برای «بازی» دست از «کار» کشید، برگه استعفای خود از کار تمام وقتش را امضا کرد، پاشنه‌هایش را برای سفر ورکشید و در پاسخ به کنجکاوی رسانه‌ها اعلام کرد: «من به دنبال ماجراجویی بودم. ۶ سال بود که به‌سختی کار می‌کردم و حالا زمان استراحت من از راه رسیده است. حالا بازی پوکمون گو این امکان را برای من فراهم کرده است تا بتوانم رویای خودم را تحقق بخشم.»
تام اما تنها یکی از میلیون‌ها گیمری است که در فاصله زمانی کمتر از دو هفته پس از عرضه رسمی «پوکمون گو» اقدام به دانلود این بازی کردند تا محصول تازه کمپانی نینتندو بتواند رکورد سریع‌ترین دانلود در گوگل پلی را به نام خود جا به جا کند.
سرعت فراگیری تب بازی «پوکمون گو» در دنیا به گونه‌ای است که می‌توان آن را یک «شوک جهانی» دانست و شاید دلیل همین مختصات فراگیری است که حالا یک سوال کلیدی به صورت مکرر در محافل رسانه‌ای واتاق‌های سـیاست‌گذاری حوزه بازی‌های رایانه‌ای در کشور ما مطرح می‌شود؛ موج «پوکمون» آیا ایران را هم فراخواهد گرفت؟

پوکمون؛ شکار یا شکارچی؟


[عکس: ii4Ys.jpg]

برای آشنایی با «پوکمون گو» فقط کافی است سری به سایت‌های تخصصی بازی‌های رایانه‌ای بزنید تا با حجم‌ بالایی از خبر، گزارش و تحلیل درباره این پدیده نوظهور مواجه شوید. در حوصله این گزارش مختصر اما همین قدر بدانید که این بازی با محوریت کاراکترهای محبوب انیمیشنی در دهه ۱۹۹۰ طراحی و عرضه شده و با تکیه بر همین سابقه نوستالژیک خیلی زود توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

پوکمون سابقه حضوری دیرپا در بازار سرگرمی‌ها دارد

«پوکمون گو» اما غیر از این ظرفیت نوستالژیک داستانی، از نظر فناوری و تکنیک بازی هم حکم تجربه‌ای تازه و ناب را برای گیمرها دارد. تلفیق فضای واقعی و مجازی در طراحی این بازی را باید یکی از  اصلی‌ترین برگ برنده‌های آن دانست که کاربران را در موقعیتی منحصر به فرد برای تجربه یک بازی تازه قرار می‌دهد. به این ویژگی مختصات جغرافیایی و لزوم تحرک را هم می‌توان اضافه کرد. کاربران برای شکار «پوکمون» نمی‌توانند در یکجا ثابت بمانند و این نکته‌ای است که از یک سو منتقدان کم‌تحرکی معتادان به بازی‌های رایانه‌ای را ساکت خواهد کرد و از سوی دیگر گیمرهایی همچون «تام کوری» را از کار و زندگی می‌اندازد!

«پوکمون گو» چیست؟

[عکس: tAO4P.jpg]

برای آنکه بتوانید تصوری از بازی «پوکمون گو» داشته باشید پیش از هر چیز لازم است تصوری که تا به امروز از یک بازی موبایلی داشته‌اید را از ذهن پاک کنید! طراحی این بازی به گونه‌ای است که کاربران با در دست داشتن گوشی هوشمند خود با دو ابزار جی‌پی‌اس و دوربین فیلمبرداری، خودشان تبدیل به کاراکترهای بازی می‌شوند و در مختصاتی به وسعت شهر و حتی کشور به دنبال «پوکمون» می‌گردند.

حضور پوکمون‌های مجازی در محیط واقعی

واقعیت افزوده تکنیکی است که بازی «پوکمون گو» براساس آن طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد محیط واقعی اطراف خود را از دریچه دروبین تلفن همراه با تغییراتی همچون حضور و شیطنت «پوکمون‌ها» ببینید! حالا نوبت شما است که با ابزار «پوک بال» که در اختیار دارید به شکار پوکمون بروید. نکته جالب اینکه محل تجمع پوکمون‌ها توسط جی‌پی‌اس و در نقشه‌ای جامع به کلیه کاربران گزارش داده می‌شود و اینگونه بازی به صورت آنلاین کاربران را به رقابت با یکدیگر بر سر شکار «پوکمون» بیشتر ترغیب می‌کند.

همه ظرفیت‌هایی که یک بازی را فراگیر می‌کند

درباره موج فراگیر «پوکمون گو» در دنیا و احتمال دامنه دار شدن آن در ایران سراغ یکی از بازی‌سازان موفق داخلی رفتیم. محمدمهدی بهفر راد، مدیرعامل شرکت پیشگامان یارا کیش است که دو سال پیش بازی ایرانی «خروس جنگی» را تبدیل به یک پدیده در بازار بازی‌های رایانه‌ای ایران کرد. بازی‌ای که در مدت زمان اندک کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرد و حتی به مرحله سوددهی اقتصادی رسید. بهفرراد در تحلیل دلایل موفقیت «پوکمون گو» به خبرنگار مهر می‌گوید: نکته اصلی درباره بازی پوکمون داستان اصلی پوکون است که از فضا و ویژگی‌های داستانی آن به بهترین شکل در طراحی بازی استفاده شده است. به تعبیر دیگر داستان واقعی شکل‌گیری پوکمون در قالب تکنولوژی AR تبدیل به یک بازی سرگرم‌کننده شده است که طبیعتا برای مخاطبان هم جذاب است. آدم‌ها اساسا به دنبال تجربه‌های تازه هستند و طبیعتا در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها توسط کمپانی معتبری همچون نینتندو تبدیل به یک اتفاق می‌شود.


[عکس: xqsih.jpg]

طراح بازی ایرانی «خروس جنگی» در عین حال معتقد است: البته توجه داشته باشید که ایده طراحی اینگونه یک بازی اولین بار نیست که اجرایی می‌شود و در واقع بازی «پوکمون گو» تکمیل شده تجربه‌های قبلی با بهره‌گیری از ظرفیت داستانی پوکمون است.
وی می‌گوید: این بازی در واقع فضایی تازه برای کاربران خود خلق می‌کند و با برقراری ارتباط میان فضای حقیقی و مجازی موقعیت‌ سرگرم‌کننده‌ای را برای گیمرها به وجود آورده است. اینکه کاربر احساس می‌کند به واسطه وسیله‌ای که در دست دارد می‌تواند چیزی که در محیط اطرافش وجود دارد را کشف کند، مطابق همان داستان‌های جذابی است که سال‌ها در فیلم‌های سینمایی دیده بودیم و حالا تجربه مستقیم آن جذابیت بسیار بالایی برای کاربران دارد. بهفرراد درباره اینکه این بازی تا چه اندازه در ایران فراگیر خواهد شد معتقد است: از آنجا که داستان اصلی پوکمون خیلی در ایران شناخته شده نیست،‌ شاید سرعت برقراری ارتباط مخاطب ایرانی با این بازی مانند نمونه‌های دیگری مانند «کلش» نباشد. از این منظر فکر می‌کنم فراگیری پوکمون گو در ایران به گستردگی و سرعت بازی‌های دیگر نخواهد بود.

منتظر نسخه‌های ایرانی «پوکمون گو» باشید!

وقتی درباره فاصله تکنیکی و سخت‌افزاری طراحی «پوکمون گو» با سطح صنعت بازی‌سازی در  ایران سوال کردیم بهفرراد صراحتا هرگونه فاصله را رد کرد و گفت: نه اصلا اینگونه نیست. شبیه‌سازی این بازی در ایران کاملا ممکن است و اینگونه نیست که از نظر سخت‌افزاری امکان تولید آن را نداشته باشیم. حتی شاید از خیلی بازی‌های دیگری که می‌شناسیم ساده‌تر هم باشد. قطعا هم به زودی شاهد بازی‌های داخلی مشابه خواهید بود.
بهفرراد البته سوار شدن بر این موج جهانی و ارائه نسخه‌های ایرانی آن را پدیده‌ای مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید: چرا نباید از این ظرفیت استفاده کنیم؟ وقتی موجی اینگونه به راه افتاده و مخاطبان هم به آن رویکرد مثبت نشان داده‌اند چرا ما از آن استفاده نکنیم؟ این اتفاق قطعا بد نیست کما اینکه درباره بازی «خروس جنگی» هم شاهد تکرار تجربه‌های موفق با مولفه‌هایی بومی بودیم که اتفاق‌های خوبی هم برای آن رخ داد؛ درباره «پوکمون» هم این اتفاق خواهد افتاد.
این بازی‌سازی درباره اینکه آیا باید فراگیری احتمالی «پوکمون گو» در ایران را تهدیدی برای بازار داخلی بدانیم هم معتقد است: به هر حال هر محصول تازه فارغ از داخلی و خارجی رقابت را دشوار می‌کند و قطعا این بازی هم همین گونه خواهد بود. طبیعتا فراگیری این بازی باعث می‌شود بودجه تعریف شده در سبد هزینه‌ای گیمرهای ایرانی به سمت این بازی برود و دیگر به سمت بازی من نوعی نمی‌آید اما این یک رقابت است. البته با توجه به سلیقه و ذائقه تازه‌ای که این بازی به وجود آورده بازی‌ساز ایرانی اگر زرنگ باشد می‌تواند از همین ظرفیت تازه به نفع خود استفاده کند.

آیا می‌توان «پوکمون گو» را تهدید دانست؟

در لا به لای موج خبرهای مرتبط با تب فراگیر «پوکمون گو» در دنیا، برخی واکنش‌ها هم قابل توجه است. مانند مسئولان دیوار ندبه در سرزمین‌های اشغالی و یا مدیران موزه هولوکاست در واشنگتن که معترض این بازی شده و در محدوده این مناطق آن را «ممنوع» اعلام کرده‌اند.
روزنامه اسرائـیلی جروزالم پست پنجشنبه ۲۴ تیر تصاویری از بازی دارندگان تلفن‌های هوشمند در «دیوار ندبه» و آشویتس منتشر کرده و پرسیده است آیا این بازی در این اماکن بازی کردن با احساسات یـهودیان معتقد یا بازماندگان هولوکاست نیست؟ به‌ نوشته جروزالم پست، مسئولان آشویتس چهارشنبه ۲۳ تیر در حساب توییتری این موزه تاکید کردند که اجازه انجام این بازی را به بازدیدکنندگان نخواهند داد زیرا «بی‌احترامی» به این مکان مهم و یاد کشته‌های آن است. اندرو هولینگر از مسئولان موزه هولوکاست در پایتخت آمریکا هم سه‌شنبه ۲۲ تیر به واشینگتن‌پست گفت بازی کردن در این مکان رفتاری شایسته نیست.


[عکس: YfTdj.jpg]

در کنار این «ممنوعیت‌ها» دانشگاه الازهر هم به جمع معترضان پیوسته و این بازی را به «مستی» تشبیه کرده است! یکی از معاونین موسسه الازهر در مصر که علاقه‌ای به «پیکاچو» هیولای زرد کوچک پوکمون ندارد فتوایی درباره این بازی موبایلی صادر کرده و گفته است: این بازی آدم‌ها را شبیه انسان‌های مستی می‌کند که در خیابان‌ها راه می‌روند و به صفحه موبایلی خیره شده‌اند که آن‌ها را به سمت هیولاهای خیالی هدایت می‌کند. او می‌گوید که این بازی زندگی و کار مردم را مختل کرده است.
در ماه مارس هم در عربستان سعودی هم فتوایی درباره منع بازی پوکمون داده شده بود چرا که عقیده داشتند ژاپنی‌ها این بازی را تولید کرده‌اند تا ذهن کودکان را منحرف کنند و این بازی را قماربازی نامیده بود.
فارغ از صحت و اعتبار این اعتراضات اما واقعیت‌هایی درباره بازی «پوکمون گو» وجود دارد که نمی‌توان در ارزیابی میزان نفوذ و سیطره این بازی بر کاربرانش آن‌ها را نادیده گرفت. در مسیر نصب بازی در تلفن همراه شما اجازه دسترسی به جی‌میل، دوربین  و اطلاعات ثبت شده در جی‌پی‌اس تلفن همراه هوشمند خود را به شرکت سازنده بازی می‌دهید. این الزاما به معنای تلاش طراحان بازی برای جاسوسی و نفوذ نیست اما این سطح از دسترسی قطعا بی‌ارتباط با میزان امنیت اطلاعات فردی و خصوصی شما در بلندمدت نخواهد بود!

«پوکمون گو» به ایران هم می‌رسد؟

با وجود جمیع این بازتاب‌ها اما مهمترین سوال برای کاربران ایرانی احتمالا نسبت این بازی با فضای بازی‌های رایانه‌ای در کشور است. بازی پوکمون گو هنوز کشور ایران را در سامانه اصلی خود پشتیبانی نمی‌کند و این به معنای آن است که حتی اگر کاربری در ایران بتواند از طرق میانبری مانند تغییر نام کشور مبدإ اقدام به نصب بازی کند،‌ به دلیل عدم پوشش بازی در ایران به سختی می‌تواند به هدف اصلی گیم یعنی «شکار پوکمون» مشغول شود و بازی جذابیت اصلی خود را برای او نخواهد داشت.


[عکس: gJneS.jpg]

تصویری که یکی از کاربران از تجربه شکار پوکمون در تهران در فضای مجازی به اشتراک گذاشت

با این وجود اما تا هم اکنون هستند کاربران ایرانی که بازی را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده و حتی موفق به شکار هم شده‌اند. این کاربران بخشی از تجربه‌های خود از این بازی‌ را هم در برخی رسانه‌ها به اشتراک گذاشته‌اند اما فصل مشترک این تجربه‌ها هم حضور پشتیبانی نامناسب از فضای بازی در خیابان‌های تهران است. حالا «پوکمون گو» در مرز ورود به ایران است و طبیعتا متولی اصلی مدیریت مسیر ورود این بازی به کشور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است. به همین بهانه هم سراغ مدیرعامل بنیاد رفتیم تا ببینیم مسئولان این عرصه چقدر در جریان این بازی و موج جهانی آن هستند!

نامه‌نگاری رسمی ایران با سازندگان «پوکمون گو»

حسن کریمی‌قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در پاسخ به پیگیری ما درباره وضعیت ورود این بازی به ایران می‌گوید: ابتدا باید بگویم که بنده از پیگیری و سرعت واکنش رسانه‌ها نسبت به این پدیده واقعاً خوشحالم چراکه معتقدم اگر رسانه‌ها پیگیر موضوعی باشند و آن را رصد کنند قطعاً مسئولان هم سریع‌تر متوجه اهمیت موضوع می‌شوند و عزم ملی‌ای که به خصوص در زمینه بازی‌های رایانه‌ای به دنبال شکل‌گیری آن هستیم با سرعت بیشتری شکل می‌گیرد.
این مدیر فرهنگی بعد از این مقدمه از یک نامه‌نگاری رسمی خبر داد و درباره جزئیات آن به خبرنگار مهر گفت: درباره بازی پوکمون ما یک مکاتبه ایمیلی با سازندگان این بازی داشته‌ایم  با این مضمون که اگر قرار است این بازی در ایران توزیع و عرضه شود حتماً باید از فیـلتر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بگذرد و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته باشد و در غیر این صورت ناگزیر از فـیلتر و جلوگیری از عرضه بازی هستیم.


[عکس: bO1l6.jpg]

شروط ایران برای عرضه رسمی «پوکمون گو»

کریمی قدوسی ادامه داد: برای عرضه این بازی دو شرط را مدنظر داریم که البته هنوز به صورت رسمی به سازندگان بازی اعلام نشده؛ یکی اینکه باتوجه به حجم اطلاعات ثبت شده کاربران در فضای این بازی، سرور اصلی آن حتماً باید در ایران باشد و دوم اینکه نقاط تفریحی و مقاصد هدف‌گذاری شده در سراسر کشور برای تگ شدن در این بازی هم باید با هماهنگی و همکاری بنیاد مشخص شود. نباید نقاطی برای کاربر معین شود که از لحاظ موازین و قوانین کشور منعی برای حضور کاربر در آنجا وجود داشته باشد. مانند مراکز نظامی و امنیتی.
وی ادامه داد: اگر سازندگان این بازی به دنبال ورود رسمی به ایران هستند باید این موارد را مدنظر داشته باشند اما با توجه به نامه‌نگاری‌ای که داشتیم آنچه از واکنش آن‌ها برمی‌آمد به صورتی بود که احساس نمی‌کنیم در شرایط فعلی برنامه‌ای برای ورود به ایران داشته باشند. بازار بازی‌های رایانه‌ای ایران همچنان برای بازِی‌سازان و شرکت‌های جهانی یک بازار پیچیده و ناشناخته است و به همین دلیل کمتر به دنبال ورود به آن هستند، به خصوص که درباره این بازی در همین محدوده فعلی بازار عرضه هم سازندگانش سود سرشاری را عاید خود کرده‌اند.
کریمی قدوسی در پاسخ به اینکه آیا این سکوت و عدم شناخت را می‌توان نشانه‌ای برای بی‌رغبتی سازندگان بازی در همکاری رسمی با ایران دانست گفت: نه بیشتر شاید به معنای عدم تمایل برای عرضه بازی در داخل ایران باشد.

فیـلترینگ راه ورود «پوکمون گو» را سد می‌کند؟

اما آیا عدم تمایل شرکت سازنده و سخت‌گیری ما از طریق فیـلترینگ می‌تواند سدی در برابر ورود موج «پوکمون گو» به داخل ایران باشد؟ مدیران عامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در این باره معتقد است: بنده همین الان که با شما صحبت می‌کنم برای آشنایی بیشتر نسخه‌ای از بازی را دانلود کرده و در گوشی همراهم دارم اما اساسا بازی نقشه ایران را ساپورت نمی‌کند. حتی وقتی بازی را دانلود می‌کنید برای وصل شدن به سرور اصلی بازی باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید و این به معنای آن است که فعلاً آنها قصد ساپورت کاربران ایرانی را ندارند.

کریمی قدوسی ادامه می‌دهد: اگر قرار است این بازی در ایران فراگیر شود، از نظر اجرایی نیازمند کار میدانی یکی تیم در سطح شهر تهران برای تصویربرداری از نقاط خاص و کلیدی است. اگر کاربر از طریق بازی قرار است به یک پارک، میدان و یا فروشگاه راهنمایی شود حتماً باید مختصات جغرافیایی و فیزیکی این مکان در بازی تعریف شده باشد و تا زمانی که تیم سازنده تمایلی به این کار نداشته باشد اساسا نمی‌تواند محیط داخلی ایران را پوشش دهد.

وی ادامه داد: به رغم این عدم تمایل اما ما هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌های اولیه را انجام داده‌ایم و طبق پاسخی که تا به امروز به ما داده‌اند اگر در آینده تصمیمی برای ورود به بازار ایران داشته باشند، حتماً با هماهنگی رسمی اقدام خواهند کرد. از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اینگونه نیست که این بازی بتواند به صورت ناگهانی در ایران فراگیر شود و نیاز به مقدمات زمان‌بری دارد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در پایان گفت: در این زمینه قصد داریم با کشورهای اروپایی هم مکاتباتی داشته باشیم تا ببینیم آیا آنها هم شرایطی برای عرضه بازی درنظر گرفته‌اند یا خیر؟ احتمالاً در یکی دو هفته آینده نتایج این مکاتبات را هم اعلام خواهیم کرد. تحلیل ما این است با توجه به شرایطی که بازی لازم دارد بدون هماهنگی رسمی امکان عرضه این بازی در هیچ کشوری وجود ندارد.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 275 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:55

فروش اکانت dayz0.60

سلام دوستان من می خوام اکانت dayz م رو با قیمت 98000 تومن بفروشم هرکی خواست پیام بده

همیشه وقتی سر دو راهی قرار می گیرم می دونم راه درست کدوممه اما، راه غلط رو انتخاب می کنم. چون راه درست لامصب همیشه سخته.!!!

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 363 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:55

فراخوان جذب نویسنده برای وبسایت gameguides

با سلام خدمت کاربران سایت گیمفا

وبسایت gameguides که تا چند روز دیگر فعالیت خود را آغاز میکند در نظر دارد تعدادی نویسنده همراه با حقوق مناسب استخدام کند.

سایت ما در زمینه راهنمای بازی فعالیت میکند , نویسنده مورد نظر باید بتواند توضیحاتی برای بازی های انتخابی ما ارائه دهد , نویسنده میبایست مطالب اختصاصی,ترجمه از سایت های خارجی(مرجع) استفاده کند ( مبلغ بیشتری برای مطالب اختصاصی اختصاص پیدا میکند )

شرایطی که باید دارا باشید :

داشتن توان ترجمه متون انگلیسی ( خیلی مهم )

آشنایی با محیط وردپرس

آشنایی با دنیای بازی

دوستانی که تمایل به همکاری دارند میتوانند پیام خصوصی بدن و یا به ایمیل [email protected] پیام خود را ارسال کنند تا سایر صحبت هارو اونجا انجام بدیم .

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 493 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:55

RE: Gta V و Watch dogs 2

سلام اولا سوالتونو نباید تاپیک جدا بپرسید بخش مخصوص داره
دوما سیستم قوی نیس رم و سی پی یو خوبی دارید ولی گرافیک افتضاحه
به همین دلیل gta v (اونم چون خوب پورت و بهینه شده ) را میتونید روی low 25 فریم تا 30 فریم بازی کنید
watch dogs 2 هم که کلا فک نکنم بتونید روی پایین ترین تنظیمات 30 فریم بگیرید

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 612 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:07

فروش یا تعویض بازی های ps4 نو نو هستش
سلام دوستان 

کسایی که تمایلی به خرید بازی ps4 یا تعویض با یک بازی دیگه دارن توی همین تاپیک ایمیل هاشونو بدن تا باهاشون تماس بگیرم 

من هفته پیش بازی assasins creed syndicate رو 150 تومن و mortal kombat xl رو 160 تومن   اکبند خریدم 

اساسینز رو تموم کردم و از زیاد با مورتال کومبت حال نکردم بر خلاف نظرات دیگر گیمر ها که خیلی دوسش دارن 

هرکی خواستش برای اینکه واقعا نو هستش 20 تومن هر کدومو زیر قیمت خریدم میفروشم 

و یا اینکه با این بازی ها عوض میکنم 
انچارتد 4 | the last of us | gtav | یا تومب ریدر

هر کس تمایل داشت 
با ایمیل من در ارتباط باشه 
[email protected]


بازی مورتال کومبت کلا 2 ساعت توی دستگاه بوده 
در این حد نو
بازیش عصبیم میکنه

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 493 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:35

فروم ها در پروسه سئو سایت
فروم ها در پروسه سئو سایت
 
از جمله کارهایی که در پروسه سئو سایت انجام می شود ثبت نام در فروم ها و انجمن ها می باشد که به واسط لینک سازی که انجام می گیرد در رنکینگ سایت شما در کلمه کلیدی مختلف کمک کننده خواهد می باشد. سئوکاران در پروسه سئو سایت خود از لیستی  فروم ها استفاده می نمایند که به صورت فالو و یا نوفالو اجازه درج لینک می دهد.

انجمن در پروسه سئو
لیست فروم های ایرانی بسیاری وجود دارد که اجازه عضویت و ثبت نام را به کاربران می دهد. سئو کاران پس از عضویت در این فروم ها می توانند در بخش امضا لینک سازی و بک لینک گذاری را برای سایت های خود داشته باشند. فروم ها در دسته بندی های مطالب مختلف وجود دارد که می توانید متناسب با حوزه کاری سایت خود مطلب و محتوایی در سایت بگذارید و در محتوا لینک خود را به واسط کلمه کلیدی بگذارید و نیز در بخش امضا کلمات کلیدی مختلف که دارید را درج نمایید.

 

،، -،، 

لینک فالو و نوفالو در سئو
انجمن ها و فروم ها بسته به تنظیمات خود اجازه لینک سازی به صورت فالو و نوفالو را می دهند. اگر فروم اجازه لینک فالو را دهد پس تاثیرگذاری و اعتباری که به سایت شما می بخشد بیشتر خواهد بود و در واقع به طور مستقیم اثر مثبت را به سایت شما می دهد. البته این بدان معنا نیست که سایت هایی با لینک سازی نوفالو هیچ اثری در روند سئو سایت شما می بخشد. زیرا که روندی طبیعی در لینک سازی شما ایجاد می کنند. در واقع اینکه تمامی لینک های شما فالو باشد شاید فرمتی غیر طبیعی باشد و با ایجاد لینک های نوفالو می توانید روندی طبیعی را ایجاد نمایید. علاوه بر این وجود لینک از سایت های مختلف چه به صورت فالو و چه نوفالو می تواند آیتم مثبتی در سئو برای شما محسوب می شود. پس تا می توانید از سایت های مختلف با دامنه و آی پی مختلف لینک جمع و آآوری نمایید.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:57

Rocket League به ۱۹ میلیون بازیکن دست یافت
[عکس: ss_962a25a5e9ab7d19df03ffa7c7f7693ba562e787.600x338.jpg]

به‌تازگی، سایونکس، سازنده و ناشر عنوان موفق و جذاب Rocket League در توئیتر اعلام کرده که تعداد بازیکنان این عنوان به ۱۹ میلیون رسیده و از تمامی طرفداران تشکر کرده است. در ادامه همراه باشید.

سایونکس در توئیتر چنین گفته است:

نقل قول:تبریک به همه! ما رسما به ۱۹ میلیون بازیکن برای Rocket League دست یافته‌ایم! ما از شور و شوق شما فروتن هستیم، ممنون از شما!


در ۸ ژوئیه (۱۸ تیر)،  و سایونکس به این مناسبت، تصاویر اینفوگرافیکی به‌نمایش گذاشت که نشان‌دهنده‌ی آمار باورنکردنی و جالب بازی بود. در آن زمان، Rocket League بیش از ۱۸ میلیون بازیکن به خود جذب کرده بود که در ۵۴۵ میلیون مسابقه شرکت کرده بودند. ۶٫۲ میلیون نسخه از بازی با ۵٫۵ میلیون بسته‌ی محتویات دانلودی از آن به‌فروش رسیده بودند. علاوه‌بر این، پلتفرم برتر این عنوان، پلی‌استیشن۴ انتخاب شد که احتمالا به‌لطف عرضه‌ی آن در ژوئیه‌ی ۲۰۱۵ به‌عنوان بازی رایگان سرویس پلی‌اسیتشن پلاس است که مدتی بعد برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس‌وان هم منتشر شد. همچنین هنوز روزانه حد متوسط ۱٫۱ میلیون بازیکن به تجربه‌ی Rocket League می‌پردازند.
با این‌که Rocket League در اول به‌صورت دیجیتالی منتشر شد، اما کمی بعد نسخه‌ی فیزیکی آن روانه‌ی بازار شد. سایونکس هم از زمان عرضه‌ی بازی با پشتیبانی و ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ها و محتویات دانلودی مختلف، آن را ثابت و پایدار نگه داشته تا بازی تکراری نشود و همچنان جذابیت خود را داشته باشد.

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های Rocket League، قابلیت بازی میان‌پلتفرمی را به این عنوان برای بازی‌کردن بین بازیکنان ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی، اضافه می‌کند. سایونکس گفته بود که آماده است تا به بازیکنان ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴، اجازه‌ی بازی با هم‌دیگر را بدهد، اما اول از همه، این موضوع نیازمند توافق بین سونی و مایکروسافت بوده که ظاهرا هنوز موافقتی بین دو شرکت صورت نگرفته است.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:57

Lightbulb  یک پک گیمینگ ارزون در ایران 0.o
 
سلام
 
کیبورد مکانیکی واژه‌ی جدیدی در دنیای کیبورد و بالاخص کیبوردهای حرفه‌ای)) گیمینگ(( نیست اما شاید کمی مبهم و تازه به نظر برسد. کیبوردهای مکانیکی با توجه به اینکه کلیدهای بهتری دارند، قیمت بالاتری دارند و معمولاً بیشتر مورد توجه )))گیمرها (((و کاربران حرفه‌ای هستند.
 
یکی از شرکت های که به تازگی کیبورد و موس گیمینگ با کیفیت عالی و قیمت پایین رو به بازا ارائه کرده شرکت 
 
شاید باورتون نشه من 4 محصول گیمینگ ماروو خریدم 150 تومان این از تصویرش

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 742 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:28

For Honor ثبت‌ نام‌های بتای بیشتری نسبت به The Division داشته است
[عکس: ForHonor-Crop-ds1-670x435-constrain.jpg]

درطی کنفرانس مالی یوبی‌سافت برای سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷-۲۰۱۶، مدیر عامل این شرکت، ایو گیلموت، اطلاعاتی جالب از عنوان اکشن و آینده‌ی خود با نام For Honor به‌اشتراک گذاشت که جالب به‌نظر می‌رسند. در ادامه همراه باشید.

گیلموت در این کنفرانس مالی، اشاره داشته که ثبت نام‌های بتا/آلفای عنوان For Honor نسبت به The Division بیشتر بوده است، با توجه به این‌که ثبت نام‌های The Division در سال گذشته، در همین بازه‌ی زمانی که ثبت نام‌های For Honor آغاز شده، شروع شده بود. با توجه به صحبت‌های گیلموت، این موضوع نشان‌دهنده‌ی اشتیاق طرفداران و تمایل‌داشتن هرچه زودتر آنان برای تجربه‌ی For Honor است.


لازم به‌ذکر است که For Honor در ۱۴ فوریه‌ی ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود و اکنون می‌توانید از این‌جا به مطالعه‌ی 
 به این عنوان بپردازید.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 358 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:28

تماشا کنید: تریلر جدید Mafia 3 لینکلن کلی را به‌نمایش می‌گذارد
[عکس: MafiaIII-ds1-670x377-constrain.jpg]

امروز، توکی گیمز تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار و جهان بازش، یعنی Mafia 3 منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی شخصیت اصلی بازی، لینکلن کلی است. در ادامه همراه باشید.

تریلری که منتشر شده، کوتاه بوده و به‌مدت ۵۴ ثانیه است، همچنین علاوه‌بر نمایش لینکلن کلی، شاهد ویتو اسکالتا در این تریلر هستیم. لازم به‌ذکر است که Mafia 3 در ۷ اُکتبر (۱۶ مهر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. اکنون شما را به تماشای تریلر نشان‌دهنده‌ی لینکلن کلی دعوت می‌کنیم.


بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 358 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:00

یوبی‌سافت: Watch Dogs 2 باید فروشی بسیار نزدیک به Watch Dogs داشته باشد
[عکس: Watch_Dogs2-9-ds1-670x452-constrain.jpg]

درطی کنفرانس مالی یوبی‌سافت برای سه‌ماه‌ی اول ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷، مدیر عامل این شرکت، ایو گیلموت، درمورد انتظارات یوبی‌سافت از Watch Dogs 2 و فروش آن صحبت کرده است. در ادامه همراه باشید.

بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اول Watch Dogs، یوبی‌سافت نظرسنجی‌ای را منتشر کرد که با توجه به نتیجه‌اش، ۸۵ درصد از کسانی که نسخه‌ی اول را خریداری کرده بودند، همچنین قصد خریداری دنباله‌ی آن را هم داشته‌اند.

گیلموت همچنین اشاره کرد که نمایش و معرفی Watch Dogs 2 با “احساسات بسیار مثبت از سراسر جهان” همراه بود. تریلر معرفی این بازی هم ۳۰ میلیون بار مشاهده شد و بازخورد جامعه، “قوی و مثبت” بود، به‌علاوه‌ی این‌که بازی‌بازان مختلف از گسترش‌یافتن بخش هک‌کردن، و به‌طور کلی، گیم‌‌پلی بازی خوشحال شده بودند و آن را مورد ستایش قرار دادند. حال با توجه به گفته‌های یوبی‌سافت، این شرکت انتظار دارد که Watch Dogs 2 به یکی از پرفروش‌ترین عناوین آن تبدیل شود.

مدیر امور مالی یوبی‌سافت، آلن مارتینز در این کنفرانس مالی اشاره کرد که Watch Dogs 2 به‌عنوان یک بازی AAA، دارای “پتانسیل و توانایی بسیار بالایی” است و یوبی‌سافت قبول دارد که این عنوان به فروشی “بسیار نزدیک” به نسخه‌ی اولش دست خواهد یافت و حتی شاید بهتر از آن هم عمل کند.

نسخه‌ی اول Watch Dogs نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه فروش داشت، پس دیدن نتیجه‌ی نسخه‌ی دوم آن بسیار جالب خواهد بود، همان‌طور که یوبی‌سافت گفته این نسخه فروشی بسیار نزدیک به آن، یعنی ۱۰ میلیون و حتی بیشتر خواهد داشت.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 318 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:00

راهنمایی در مورد بازی ویچر3

سلام به همه ی دوستان گیمر
من به تازگی بازی ویچر رو شروع کردم...در مرحله یwandering in the darkهستم.
مشکلم اینه که در محل این بازی فقط قارچ هست و منم ذخیره غذاییم به اتمام رسیده و خونم هم کم شده.
میخواستم ببینم راهی به غیر از غذا خوردن برای پر کردن خون وجود داره؟
و یه سوال دیگه هم دارم:با توجه به موقعیت فعلی من در بازی چند درصد بازی مونده؟
چون قصد دارم ویندوز رو عوض کنم اگر زیاد نمونده اول بازی رو تموم کنم بعد ویندوز عوض کنم.
ممنون

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 350 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:00

پرشور اما بی ثمر | ندای استقلال
فرض کنید عاملی باعث تزریق شور و نشاط به افراد شود و این عامل کم کم به بدن رخنه کند و باعث تشدید انرژی شود و در عین حال این انرژی با استعداد فرد اجین شده و تبدیل به یک ایده پر حرارت شود که از مغز فرا می ریزد و به دنبال عملی شدن است. حال فرض کنید مانعی جلوی این ایده ها قرار گیرد فکر می کنید چه خواهد شد...(!) مسلما این ایده ها یا خنثی می شوند و یا انفجار بزرگی رخ می دهد که در هر دو حالت مسلما از بین خواهد رفت پس چه بهتر که یا از اول نباشد و یا راه هموار تر و موانع کمتر شود. بله(!) این عامل بازی است. یک سری افراد را ترغیب به مصرف می کند و سری دیگر را ترغیب خلق می کند پس با این قدرت تا ابد بازی بر روی زمین وجود خواهد داشت.
بازی مستقل(!). بار ها به این نام برخورد کرده اید. بازی هایی که قرار نیست پر زرق و برق باشد و قرار نیست که سه بار حرف اول حروف الفا برای ان صف بکشند بلکه چیزی است که خلاقیت به ان روح ببخشد. افرادی که این بازی ها را می سازند مسلما در پی گسترش پیدا کردن بازی هستند و مسایل معنوی به مادی بیشتر می چربد.
بیایید کمی قضیه را محدود تر کنیم و صد البته مهمتر. بازی مستقل وطنی در چه وضعیتی قرار دارد(؟)(!). مطمعنا اگر این سوال را از یک هواشناس بپرسید صد در صد نمی گویید وضعیت افتابی است. حال بیایید این قضیه را مو شکافی کنیم اگر این موضوع در کشورمان و بین خودمان حل نشود مطمعن باشید به شکلی دیگر حل نخواهد شد.
دلایل بسیار زیادی برای این قضیه وجود دارد ولی مسلما به طور کلی سه موضوع بیشتر نخواهد بود.

_خود مساله یک مساله هست(!)_

راستش باید سخنان بالا را کمی اصلاح کنم. مسلما همیشه معنویات بر مادیات نمی چربد. بعضی از بازی سازان مستقل را می بینیم که ثروت را طریقت کرده اند و به خیال این که پول زیادی در این حرفه در بیاورند بازی هایی می سازند که یا کامل نیست یا با استاندارد ها بسیار فاصله دارد و یا صرفا بازی سازان مستقلی را مشاهده می کنیم و در میابیم که با وجود رایگان بودن بازی این اثر غیر قابل قبول بوده و حتی ارزش بازی کردن ندارد. با این که بازی سازی مستقل بر پایه خلاقیت استوار است به وفور می بینیم بازی هایی را که عملا فاقد ان هستند و چیزی برای ارایه ندارند. موضوع دیگری که در بعد و جهت دیگری قرار دارد این است که همین بازی سازان بسیار طالب حمایت هستند که هیچ گونه با منطق جور در نمی اید.

_به ایینه نگاه کن(!)_

نمی توان این موضوع را که خیلی از افراد هیچ امیدی به بازی های مستقل وطنی نداشته و حتی نساختن ان را بهتر می دانند نادیده گرفت. هر عقیده و هر فکری مطمعنا از جایی سرچشمه می گیرد و افکار مثبت و منفی را به وجود می اورد. ما شکست های کمی از این بازی ها ندیده ایم ولی نباید همه این افکاری را که داریم تبدیل به مانعی کنیم که چیزی حق ورود به ان را نداشته باشد. باید کمی فرصت دهیم شاید این فرصت باعث ظهور انقلابی نو در بازی های مستقل شود. همان طور که انتظار بی جای بازی سازان منطقی نیست این تخریب ها و پس زدن ها هم منطقی نخواهد بود.

_غول اخر(!)_

در کشورمان کم ندیده ایم مدیرانی را که بر جایگاهی بنشینند و بر ان تکیه کنند در حالی که نه لیاقت و نه مهارتی در ان داشته باشند. طی سنوات اخیر صنعت بازی سازی ایران هم از این روند مستثنی نیست و ما در رابطه با این موضوع کم ضربه ندیده ایم. مجوز هایی که با هدف سلامت این صنعت داده می شوند بیشتر جلوی پیشرفت را گرفته اند و خیلی از بازی سازان فقط در پی ساخت بازی هایی هستند که فقط از این غول اخر عبور کنند(!) و دلیل ساخت این همه بازی راجب جنگ هم پیرو این قضیه است(غیر از بازی سازانی که واقعا علاقه و سعی در ساخت بازی هایی با مضمون جنگ داشتند). تا وقتی این مساله به سرانجام نرسد و از طرفی نه مجوز و نه سرمایه ای به این بازی ها داده شود ما شاهد پیشرفت چشم گیری نخواهیم بود و بازی سازی می شود پر شور اما بی ثمر.

این مثال را بار ها شنیده ایم و باز هم بار دیگر به ان می پردازیم. هر صنعتی که تازه و نو پایه باشد افراد ان صنعت چهره و وجه کاری مستقلی ندارند و همه به این صنعت به صورت کلی نگاه می کنند پس می توان گفت که همه ی افراد ان صنعت سوار بر کشتی شده اند که همه برای سلامت ان کشتی باید تلاش کنند و هرکس ضربه و خدشه ای به این کشتی وارد کند حادثه گریبان گیر همه خواهد شد پس مسلما باید به این نکته توجه ویژه ای داشت. بعد از این که صنعت از حالت نو پایه خارج شود حالا هر شرکت و سازنده ای برای خود چهره ای مستقل دارد و اشتباهاتش به پای دیگران گذاشته نمی شود.
 ...................................................................................
این ندای استقلال بود ندایی که برای شنیدنش باید فریاد زد.

توجه: مسایل تجهیزات بازی سازی و ابزارات پیشرفته هم وجود دارد که در این زمان اهمیت ویژه ای ندارد و پیشرفتش در گرو سه مورد بالا خواهد بود.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 284 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 8:21

یوبی‌سافت: Watch Dogs 2 باید فروشی بسیار نزدیک به Watch Dogs داشته باشد
[عکس: Watch_Dogs2-9-ds1-670x452-constrain.jpg]

درطی کنفرانس مالی یوبی‌سافت برای سه‌ماه‌ی اول ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷، مدیر عامل این شرکت، ایو گیلموت، درمورد انتظارات یوبی‌سافت از Watch Dogs 2 و فروش آن صحبت کرده است. در ادامه همراه باشید.

بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اول Watch Dogs، یوبی‌سافت نظرسنجی‌ای را منتشر کرد که با توجه به نتیجه‌اش، ۸۵ درصد از کسانی که نسخه‌ی اول را خریداری کرده بودند، همچنین قصد خریداری دنباله‌ی آن را هم داشته‌اند.

گیلموت همچنین اشاره کرد که نمایش و معرفی Watch Dogs 2 با “احساسات بسیار مثبت از سراسر جهان” همراه بود. تریلر معرفی این بازی هم ۳۰ میلیون بار مشاهده شد و بازخورد جامعه، “قوی و مثبت” بود، به‌علاوه‌ی این‌که بازی‌بازان مختلف از گسترش‌یافتن بخش هک‌کردن، و به‌طور کلی، گیم‌‌پلی بازی خوشحال شده بودند و آن را مورد ستایش قرار دادند. حال با توجه به گفته‌های یوبی‌سافت، این شرکت انتظار دارد که Watch Dogs 2 به یکی از پرفروش‌ترین عناوین آن تبدیل شود.

مدیر امور مالی یوبی‌سافت، آلن مارتینز در این کنفرانس مالی اشاره کرد که Watch Dogs 2 به‌عنوان یک بازی AAA، دارای “پتانسیل و توانایی بسیار بالایی” است و یوبی‌سافت قبول دارد که این عنوان به فروشی “بسیار نزدیک” به نسخه‌ی اولش دست خواهد یافت و حتی شاید بهتر از آن هم عمل کند.

نسخه‌ی اول Watch Dogs نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه فروش داشت، پس دیدن نتیجه‌ی نسخه‌ی دوم آن بسیار جالب خواهد بود، همان‌طور که یوبی‌سافت گفته این نسخه فروشی بسیار نزدیک به آن، یعنی ۱۰ میلیون و حتی بیشتر خواهد داشت.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 350 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 4:13

تماشا کنید: تریلر جدید Mafia 3 لینکلن کلی را به‌نمایش می‌گذارد
[عکس: MafiaIII-ds1-670x377-constrain.jpg]

امروز، توکی گیمز تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار و جهان بازش، یعنی Mafia 3 منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی شخصیت اصلی بازی، لینکلن کلی است. در ادامه همراه باشید.

تریلری که منتشر شده، کوتاه بوده و به‌مدت ۵۴ ثانیه است، همچنین علاوه‌بر نمایش لینکلن کلی، شاهد ویتو اسکالتا در این تریلر هستیم. لازم به‌ذکر است که Mafia 3 در ۷ اُکتبر (۱۶ مهر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. اکنون شما را به تماشای تریلر نشان‌دهنده‌ی لینکلن کلی دعوت می‌کنیم.


بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 3:03

تماشا کنید: تاریخ‌های انتشار Gravity Rush 2 در اروپا و آمریکای شمالی مشخص شدند
[عکس: Screenshot-12_12_2015-11_20_22-PM2-ds1-6...strain.jpg]

علاوه‌بر اعلام‌کردن تاریخ انتشار Gravity Rush 2 در ژاپن، سونی تاریخ‌های انتشار این بازی در اروپا و آمریکای شمالی را مشخص کرده است. در ادامه همراه باشید.

آن‌طور که سونی اعلام کرده، Gravity Rush 2 در ۲ دسامبر (۱۲ آذر) در آمریکای شمالی و در ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) برای ساکنان اروپا به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. همچنین لازم به‌ذکر است که تاریخ انتشار این عنوان در ژاپن که کمی قبل تایید شده، ۱ دسامبر (۱۱ آذر) خواهد بود.

کسانی که Gravity Rush 2 را از خرده‌فروشی‌های شریک سونی پیش‌خرید کنند، قادر به دریافت لباس مخصوص سفید برای شخصیت کَت در قالب محتوای دانلودی خواهند بود. همچنین ۹ ترک از موسیقی متن بازی را دریافت خواهند کرد.  پیش‌خریدهای فروشگاه پلی‌استیشن هم همراه یک تم مخصوص برای پلی‌استیشن۴ خواهند بود.

همچنین اعلام شده که قبل از عرضه‌ی Gravity Rush 2، انیمه‌ای ‌به‌نام ~ Gravity Rush The Animation ~ Overture که مرتبط با این سری است، منتشر خواهد شد. اکنون شما را به تماشای تریلر جدید Gravity Rush 2 دعوت می‌کنیم.


بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 20:42

مشکل انتخاب class در dark souls 3

سلام. dark souls 3 رو برای pc خریدم اما وارد اون قسمتی که باید کاراکترتون رو انتخاب کنید میشم اما نمیشه هیچ چیز رو عوض کرد. نه سن و نه کلاس و نه جنسیت :|

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 517 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 20:42

محفلی در مغز پوچ ما [قسمت اخر] | عدالت بر وزن شرافت؟!

ما همه از یک پیکر هستیم و شباهت بین ما موج می زند. اما هنوز مسایلی وجود دارد که انسانیت را به تبعیض بکشد.
انگار میان انبوهی از سیاهی ها انسان هایی وجود دارند که رنگارنگ شده اند و اجناسی را به فروش میگذارند که هیچ خریداری ندارد<<فخر>>. این انسان ها دروغ می گویند که زنده هستند انها میان اواری از القاب و رنگ ها دفن شده اند. این انسان ها فراموش کردند که تفاوت اصلی میان ادمی در درون ان هاست. اما این دنیا مادی است و ریش و قیچی مسلما دست ظاهر پرستان است. حال در میان سیاهی ها حنجره ای دارد فریاد می کشد پس بکوشید که نابودش کنید.
این ادم ها با امید هایی زندگی می کنند و با همین امید هم به زخم بزرگ حقیقت التیام می دهند.
امیدوارند که بتوانند جلوی حقیقت را بگیرند اما نمی دانند که بستن موضوع فقط در اخبار رسانه ای کاربرد دارد نه در سخنانی که درون قلب ها گسترش می یابد.
امیدوارند که عدالت را بر قرار کنند در حالی که بعضی از انان شرافت را با عناوین و رنگ ها معامله کرده اند.
امیدوارند که از این حقیقت که همه ما مغزی پوچ داریم بگریزند اما نمی دانند که نمی توان از حقیقت گریخت. ان قدر حقیقت قالب ما می شوند که این خون قرمز را از بدن ما بیرون بکشد و دروغ که با گوشت و خونمان اجین شده است را خنثی کند.
بیان بعضی سخنان شجاعت می خواهد و گفتنش سخت است برای کسانی که شخصیتشان با القاب داده شده طرح گرفته است ولی امثال من چیزی برای از دست دادن نداریم و تک تک این کلمات را فریاد می کشیم.
خواهش میکنم این کلمات پست انسان دوستانه را که فقط برای شما موقت کاربرد دارد بر زبان نیاورید. سعی در محدود کردن ان هستی بخش و خالق نکنید بلکه ان محدود نمی شود و اگر ان جهان افرین محدود به مساجد و کلیسا ها بود مطمعنا ریشه ما از این دنیا برچیده می شد و هیکل و جسم پر افتخارمان زیر مشکلات بر زمین نقش می بست.
قلب ها به درد می اید با دیدن این واکنش ها اما فقط قلب هایی که با دیوار اهنین محصور نشده باشد.
.
.
.
.
.
.
.
گمان نبر ای دوست من با بیان کردن این سخن ها تنها می شوی بلکه هنوز افرادی با فقر ظاهری و ثروت درونی وجود دارند که از این هوا استشمام می کنند.
.
.
.
امضا حرف دل

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 20:42

موسیقی پس‌زمینه به ایکس‌باکس‌وان اضافه می‌شود، اما نه توسط اسپاتیفای
[عکس: 3096213-groove-768x325.jpg]

به‌زودی شاهد انتشار به‌روزسانی بزرگ ایکس‌باکس‌وان خواهیم بود که چیزهای جدیدی همراه آن است و یکی از آن‌ها، قابلیت پشتیبانی از موسیقی پس‌زمینه است. این قابلیت، بیش از یک سال است که برروی پلی‌استیشن۴ پیاده‌سازی شده و موجود است، البته از طریق همکاری سونی با غول استریمینگ موسیقی، یعنی اسپاتیفای. حال مشخص شده که اسپاتیفای از ایکس‌باکس‌وان پشتیبانی نمی‌کند و قصد تمرکز برروی همکاری‌اش با سونی دارد، و سوالی که این‌جا پیش می‌آید، این است که قابلیت پخش موسیقی پس‌زمینه، چگونه و توسط چه برنامه‌ای در ایکس‌باکس‌وان اجرا می‌شود. در ادامه همراه باشید.

در شبکه‌ی توئیتر، سوالی از کانال پشتیبانی مشتری اسپاتیفای، مبنی بر اجرای این برنامه در ایکس‌باکس‌وان پرسیده شد و جوابی که داده شد، حاکی از عدم پشتیبانی اسپاتیفای از این کنسول است. این کانال در جواب به فرد سوال‌کننده، اعلام کرد:


نقل قول:

در حال حاضر، ما برروی مشارکت انحصاری خود با پلی‌استیشن تمرکز کرده‌ایم؛ ما هیچ اطلاعاتی از کنسول‌های دیگر نداریم.


سونی و اسپاتیفای، با همکاری‌شان وارد راه بزرگی شده‌اند و این سرویس، رسما در مارس ۲۰۱۵ جایگزین برنامه‌ی Music Unlimited دو کنسول پلی‌استیشن۴ و پلی‌استیشن۳ شد. درمورد این‌که این همکاری تا کی ادامه می‌یابد و شاهد انتشار این برنامه برای دیگر کنسول‌ها خواهیم بود، سال گذشته، مدیر بازاریابی سونه چنین گفته بود:

نقل قول:

باید دقیقا تصمیم‌گیری شود، اما قطعا قابل پیش‌بینی است.


برنامه‌ی اسپاتیفای، موفقیت زیادی برای سونی به‌ارمغان آورده، همان‌طور که در اوایل امسال، سونی چنین گفت:

نقل قول:

از شما ممنونم، اسپاتیفای به یکی از بیشترین برنامه‌های دانلودشده در تاریخ پلی‌استیشن تبدیل شده است.


مردم در حال حاضر، بیش از ۵ میلیارد ترک را استیرم کرده‌اند و این نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی آن‌ها به این برنامه است. قابلیت پشتیبانی از موسیقی پس‌زمینه، در ۲ اوت (۱۲ مرداد) توسط به‌روزرسانی بزرگ ایکس‌باکس‌وان، به این کنسول افزوده می‌شود. مایکروسافت هم هنوز اطلاعاتی از چگونگی این کار منتشر نکرده، هرچند احتمال می‌رود که از سرویس Groove Music خود مایکروسافت پشتیبانی کند. سرویس موسیقی مایکروسافت، قبلا با نام Xbox Music شناخته می‌شد، اما در تابستان سال گذشته نام آن به Groove Music تغییر یافت.

جدیدترین به‌روزرسانی ایکس‌باکس‌وان که در ۲ اوت (۱۲ مرداد) منتشر می‌شود، دستیار دیجیتالی کورتانا را خواهد آورد و رابط کاربری جدید برای مجموعه‌ی بازی‌ها ارائه می‌کند تا استفاده‌اش “سریع‌تر و آسان‌تر” شود. همچنین این به‌روزرسانی، ابزار دوست‌یاب فیس‌بوک را به این کنسول اضافه می‌کند و قابلیت‌های اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات و ویدئوهای گیم‌پلی را چند قدم نسبت به قبل به جلو خواهد برد. با مراجعه به این 
، می‌توانید از جزئیات بیشتری درمورد این به‌روزرسانی باخبر شوید.

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 667 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:33

*** فوری مشکل در بازی home ftont

سلام خدمت دوستان
من توی مراحل اولیه بازی تا اونجا که تانک رو منهدم کردن به وسیله بمب c4 پیش رفتم بعد که وارد یه خونه میشن دیگه اتفاقی نمیفته گیر کردم.لطفا راهنمایی کنید زودتر دارم دیوونه میشم ممنون

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 324 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 3:47

خبرنامه